Sigurno viđate razne jumbo plakate oko Šibenika, no koja je cijena toga, koliko novaca ide za reklame, je li plaćanje troškova na vrijeme izazov ? U ovom članku pronaći ćete odgovor na sva ta pitanja.
Najavili su “toplinski udar” u Šibeniku, no nismo mogli propustiti ovu veliku priliku da dobijemo veliku vijest od glavnog ureda Međunarodnog dječjeg festivala. Dugi pozivi i pokušaji dogovaranja raznih intervjua doveo nas je do prvog razgovora, sa samim ravnateljom, Jakovom Bilićem.
Pitanja su pripremljena, veliki izazov je pred nama. Krenuli smo lagano dok nismo došli do važnih pitanja. Saznali smo da između 20% do 30% djece izvan Šibenika dolazi na radionice. Izvan Šibenika MDF se slabo reklamira, pa nas je začudila ta informacija. ,,Naravno da se uvijek može zalijepiti plakat ili pustiti reklama na televiziji, mi smo sad počeli lagano pa se nadamo da će i vidljivost MDF-a biti veća” rekao je Jakov Bilić. ,,Zašto ne iskoristiti EU fondove?”, upitali smo ga.
,,Pa sigurno ćemo razmisliti o tome”.
Nije li vam čudno da nešto ovako veliko ne korsiti EU fondove? S još par važnih pitanja, završili smo intervju.
Malo smo pričekali i krenuli na drugi intervju dana. Gospođa Sanja Baranović pokazala nam je put u njen ured, te smo krenuli s ispitivanjem.
,,Koliki vam je proračun za oglašavanje?”
,,Ukupno 60,000 kn”
,,Prikazuje li izazov plaćanje troškova na vrijeme?”
,,Ogroman izazov, to nekada nije ni moguće odraditi…puno je malih računa”
,,Koliko novaca iz blagajne ide u reklamiranje?”
,,25,000 kuna”
Zadnji intervju nam je trebao biti s gospođom Jagodom Siblić, koja se nakon poziva i brojnih poruka, nije javila.
Petar Krešimir Petričević